Departe de tine

Strain pe pamant

Albastru aprins

Case de ciocolata

Atac de cord

Povesti pentru adormit copii

Ce se mai vinde

Deasupra timpului

vineri, 15 februarie 2008

STRAIN PE PAMANT

muzica: Bogdan Bradu// text: Zoia Alecu

simt ca undeva departe de pamant
mai demult a fost casa mea
printre nori eu cant
dar gandurile-mi sunt
dincolo de ei pe o stea

bridge:
as vrea sa ma intorc
dar nu stiu in ce loc
si as face orice
sa mai pot vedea
care e steau mea
ma intreb oare unde e

nu stiu cum am ajuns
eu pe pamant de sus
si nici nu-mi pot aminti
cine m-a adus, cine m-a luat de sus
o sa aflu eu intr-o zi

bridge:
as vrea sa ma intorc
dar nu stiu in ce loc
si as face orice
sa mai pot vedea
care e steau mea
ma intreb oare unde e

refren:
pe alta planeta am fost la inceput
simt ca din stele aici am cazut
vreau sa revad locul din care vin
pamantul intreg imi pare strain

bridge:.....

refren....
pe alta planeta, pe alta planeta, pe alta planeta,
eu m-am nascut
si pamantul, simt ca pamantul, simt ca pamantul
imi e strain

cor final:
as vrea sa ma-ntorc
dar nu stiu in ce loc