Departe de tine

Strain pe pamant

Albastru aprins

Case de ciocolata

Atac de cord

Povesti pentru adormit copii

Ce se mai vinde

Deasupra timpului

vineri, 15 februarie 2008

ATAC DE CORD

muzica: Bogdan Bradu// text: Zoia Alecu

cor:
vezi ca iar o sa prinzi dimineata
ca un bar plin de fum este viata ta

eu fac doar ce vreau
noptile le pierd mereu
dar nu acasa
merg intr-un bar si-ntruna beau
si de nimic pe lume nu imi pasa
tare mult imi place sa fumez
sa invalui tot in nori de fum
sa nu vad ce e in jur
sa fie totul cum visez
nu ma treziti din visul meu acum

refren:
lasati-ma in pace
ma simt bine orice-ar fi
o sa fac doar ce imi place
si nu ma puteti opri
mai lasati-ma in pace
dupa voi n-am sa ma iau
nu ma las orice ati face
cata vreme eu nu vreau

bridge:
inima-mi bate tare
parca a-nnebunit
de ce oare s-a oprit
vreau sa ma distrez
ma ridic si iar dansez
cred ca mi-a trecut
si o iau de la-nceput

cor:
vezi ca iar o sa prinzi dimineata
ca un bar plin de fum este viata ta

daca vrei sa te simti bine
fa ca mine
nu te uita la mine asa
ca n-am sa tac
si n-am sa fiu ca tine

refren//cor:
haaa. haaa. nu mai bea, nu fuma
da-i pace
aha, aha...nu-i bine
ai grija e otrava pentru corpul tau
ha, ha ... inima, inima
ai grija
aha, aha...nu tine
ti-am spus noi ca-ntr-o zi ti se va face rau
haaa. haaa. nu mai bea, nu fuma
da-i pace
aha, aha...nu-i bine
ai grija e otrava pentru corpul tau
ha, ha ... inima, inima
ai grija
aha, aha...nu tine
ti-am spus noi ca-ntr-o zi ti se va face rau

bridge:
nu mai pot sa beau
doctorii nu ma mai lasa
nu mai fac ce vreau
trebuie in pat sa stau
toti ma bat la cap
viata nu mai e frumoasa
dar in gandul meu
stiu ca va fi cum vreau eu

refren