Departe de tine

Strain pe pamant

Albastru aprins

Case de ciocolata

Atac de cord

Povesti pentru adormit copii

Ce se mai vinde

Deasupra timpului

vineri, 15 februarie 2008

POVESTI PENTRU ADORMIT COPII

muzica: Bogdan Bradu// text: Zoia Alecu

stiu o tara in care este
totul ca intr-o poveste
casele nu au pereti
caii stau calare peste calareti
nu-i vedeti?
lumea de acolo-i veche
oamenii-s intr-o ureche
rad si sar intr-un picior
cred ca pot zbura
dar se arunca-n gol

refren:
eu port in mine visul meu
si-am sa cred in el mereu
fara vise cine-s eu

mi se pare minunata
tara asta-ndepartata
unde nu exista ani
timpul sta pe loc si nu inseamna bani
mii de ani
nici un om de-aici nu pleaca
toata viata e o joaca
da, e o tara ca un vis
nimic nu-i interzis
ce sa va spun
nu ma credeti oricum
poate par un nebun

refren//bridge:
care dintre voi mai stie
tara din copilarie
unde este ati uitat
lumea-n care ati visat
e undeva in voi
priviti doar inapoi

cor:...