Departe de tine

Strain pe pamant

Albastru aprins

Case de ciocolata

Atac de cord

Povesti pentru adormit copii

Ce se mai vinde

Deasupra timpului

vineri, 15 februarie 2008

DEPARTE DE TINE

muzica: Bogdan Bradu// text: Zoia Alecu

norii de strang azi deasupra noastra
am aruncat pietre in senin
in noi am spart ultima fereastra
si ce ploi grele vin
chiar daca tu ai starnit furtuna
eu te iubesc, orice ai face tu
fara de tine
imi e totuna daca traiesc sau nu

refren:
vreau inapoi sa te iau
in genunchi o sa stau, doar pentru tine
dau viata mea, dar te vreau
fara tine nu stau
mi-e dor de tine

n-auzi cum strig si te chem in noapte
caut in somn mangaierea ta
ce rost mai am
daca esti departe,
daca nu esti a mea

refren//cor:
cine poate sa opreasca ploaia
norii care peste noi se-aduna
poate oare inima sa-ti spuna
cand vine ploaia, cand vine ploaia

refren:
vreau inapoi sa te iau
in genunchi o sa stau, doar pentru tine
viata pot sa mi-o dau
inapoi sa te iau, in genunchi eu sa stau
doar pentru tine
viata pot sa mi-o dau
eu fara tine nu stau
doar pe tine te vreau, inapoi
da, inapoi am sa te iau

eu fara tine nu stau
doar pe tine te vreau, inapoi
da, inapoi am sa te iau
eu fara tine nu stau
doar pe tine te vreau